Ένα νέο σχετικά όνομα στην ελληνική αγορά μοτοσικλέτας είναι εκείνο της Bajaj. Παρόλα αυτά η ινδική εταιρεία έχει πολυετή και εδραιωμένη παρουσία στη χώρα της, που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για δίκυκλα. Και επιπλέον αυτού, συνεργάζεται στενά με την ΚΤΜ, για λογαριασμό της οποίας κατασκευάζει τις μικρού κυβισμού αυστριακές μοτοσικλέτες, κάτι που της δίνει έξτρα τεχνογνωσία, όταν πρόκειται για τα δικά της μοντέλα.
Όπως γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό, όταν μιλάμε για μοτοσικλέτες με το σήμα Bajaj, όπως το Pulsar 125 NS, μιλάμε για value for money κατασκευές, για τις οποίες η οικονομία είναι το πρωταρχικό ζητούμενο τόσο στην απόκτηση όσο και στη χρήση. Σε αυτές τις περιπτώσεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κανείς είναι ποιοι και πόσο μεγάλοι συμβιβασμοί έχουν γίνει να επιτευχθεί αυτό το χαμηλό κόστος. Για το Pulsar 125 NS η απάντηση είναι εύκολη: πολύ λιγότεροι από ότι θα περίμενε κανείς.
Το σημαντικότερο είναι ότι από την Bajaj δεν έχουν γίνει παραχωρήσεις στην ποιότητα των εξαρτημάτων και των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Το Pulsar διαθέτει όλα τα απαραίτητα για μια μοτοσικλέτα, έστω και μικρή, και δεν απογοητεύει. Ο κινητήρας των 125 κ.εκ είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με 4 βαλβίδες, δύο μπουζί και αποδίδει 15 αξιοπρεπείς ίππους. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο περιμετρικό. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ αζώτου πίσω. Το εμπρός δισκόφρενο έχει διάμετρο 240 χιλ και διπλή δαγκάνα ενώ στον πίσω τροχό βρίσουμε ταμπούρο διαμέτρου 130 χιλ. Η πέδηση είναι συνδυαστική και η καλή ρύθμιση «κρύβει» την απουσία ABS. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και το συνολικό βάρος της μοτοσικλέτας μόλις 122 κιλά.
Ασφαλώς πρόκειται για μια κατασκευή που η φιλοσοφία της είναι το χαμηλό κόστος, ωστόσο δεν βρίσκεις πάνω της «φθήνια». Η ποιότητα των πλαστικών και της βαφής δεν είναι σε χαμηλότερο επίπεδο από άλλες μοτοσικλέτες. Η σχεδίαση του Pulsar 125 NS δεν κρύβει την ασιατική του προέλευση, αλλά δεν έχει πάνω του τίποτα κραυγαλέο – αντιθέτως, όλα τα στοιχεία του είναι αρμονικά και ευπαρουσίαστα. Πάνω από το μεγάλο προβολέα βρίσκουμε τον πίνακα οργάνων, που διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, που μας πληροφορεί για την ταχύτητα και έχει ακόμα δύο χιλιομετρητητές και δείκτη βενζίνης. Το highlight της μοτοσικλέτας είναι οι φωτιζόμενοι διακόπτες, που αποτελούν μιαν ιδιαίτερη πρωτοτυπία.
Η θέση οδήγησης είναι άνετη, καθώς το σώμα στέκεται σε όρθια θέση και τα χέρια φτάνουν εύκολα στο σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι. Το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις, το κόψιμο του τιμονιού και τον πολύ μαλακό συμπλέκτη είναι ο καλύτερος σύμμαχος του οδηγού στην κίνηση της πόσης, μέσα στην οποία το μικρό Bajaj κινείται με χαρακτηριστική ευελιξία. Ο κινητήρας είναι ήσυχος, με ομαλή λειτουργία και ικανοποιητική δύναμη σε όλο το φάσμα ενώ και το 5τάχυτο κιβώτιο δεν προβληματίζει και είναι καλά κλιμακωμένο. Οι αναρτήσεις περνούν πολύ καλά πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου και συμβάλλουν στην άνετη και ξεκούραστη οδήγηση. Το Pulsar 125 NS μπορεί με λίγο υπομονή να φτάσει στα 115 χλμ/ώρα, κάτι που σημαίνει ότι οι κοντινές αποδράσεις δεν είναι διόλου απαγορευτικές. Κάτι ιδιαίτερα σημαντικό είναι η κατανάλωση καυσίμου, που μένει σταθερά κάτω από τα 3 λ./100 χλμ.
Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ (1.980 ευρώ), το Bajaj Pulsar 125 NS κοστίζει λιγότερο από κάποια παπιά ή σκούτερ ενώ προσφέρει όλα τα στοιχεία μιας τίμιας μοτοσικλέτας. Θα δώσει στον αρχάριο όλα όσα χρειάζεται για να χτίσει την εμπειρία του με ασφάλεια ενώ ακόμα και πιο έμπειροι θα το βρουν πολύ πρακτικό στην καθημερινότητά τους.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.