Μενού
  • Α-
  • Α+

Ώρες έμειναν για την αποκάλυψη του νέου Skoda Fabia, που θα κάνει το ψηφιακό της ντεμπούτο αύριο Τρίτη 4 Μαΐου. Την παρουσίαση του νέου μοντέλου μπορείτε να την παρακολουθήσετε live σε αυτό το σύνδεσμο: https://skoda-virtual-event.com/start

Μετά το γνωστό μας Octavia, το Skoda Fabia έχει τον τίτλο του δεύτερου πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου της μάρκας και το βάρος που σηκώνει είναι μεγάλο. Μέσα σε τρεις γενιές κατάφερε να πείσει τον κόσμο μέσω των μεγάλων χώρων, των σύγχρονων κινητήρων και του εξαιρετικού value for money που προσφέρει. 

Η τέταρτη γενιά θα διατηρήσει όλα τα πλεονεκτήματα και παράλληλα, θα προσθέσει ακόμη περισσότερη τεχνολογία, ποιότητα και σύγχρονο σχεδιασμό. Ήδη έχουμε δει μερικά σχέδια από την εξωτερική του εικόνα. Το νέο Fabia θα έρθει στην αγορά των supermini μέσα στο 2021. Το νέο πλαίσιο που θα χρησιμοποιεί, θα προσδώσει μερικά θετικά στοιχεία ακόμη. 

Το Fabia που κυκλοφορεί σήμερα δεν χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB A0, αυτή που βασίζονται τα Volkswagen Polo και SEAT Ibiza. Η νέα του γενιά θα έχει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, κάτι που σημαίνει ότι χώροι για επιβάτες και αποσκευές θα είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία. Ειδικά το πορτμπαγκάζ, θα έχει χωρητικότητα 380 λίτρα. Σχεδιαστικά, το εσωτερικό είναι σύγχρονο και σωστά σχεδιασμένο. 

Άνετο και ψηφιακό εσωτερικό

Ξεφεύγει από το πρότυπο του προηγούμενου Fabia και πάει προς άλλα μονοπάτια, όπως αυτά του νέου Octavia το οποίο έχει αποσπάσει θετικότατα σχόλια για την καμπίνα του, όπως και το Scala. Από ότι βλέπουμε θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων (στον έξτρα εξοπλισμό ή στις ακριβότερες εκδόσεις), σύστημα πολυμέσων με οθόνη στο ψηλότερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, στρογγυλούς αεραγωγούς και τις νέου τύπου χειρολαβές για το άνοιγμα των θυρών, όπως και στο Octavia. 

Γύρω από τον επιλογέα θα έχουμε μερικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες του οχήματος και ψηλότερα, θα βρίσκεται το πάνελ χειρισμού του κλιματισμού. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, σημειώστε ότι θα υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος βενζίνης στο 1.0 λίτρο MPI Evo με 65, 80 και 95 ίππους, ένας τρικύλινδρος τούρμπο βενζίνης 1.0 TSI Evo με 110 ίππους και ένας τετρακύλινδρος τούρμπο βενζίνης των 1.5 λίτρων με 150 ίππους.

Ο τελευταίος θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των επτά σχέσεων. Ο τούρμπο χιλιάρης θα έχει στάνταρ εξάρι χειροκίνητο και προαιρετικά το DSG, ενώ οι ατμοσφαιρικοί θα συνδυάζονται αποκλειστικά με μηχανικά πεντάρια. Όλοι οι κινητήρες θα είναι ήπια υβριδικοί.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.