Μενού
  • Α-
  • Α+

Η πρώτη γενιά του Toyota Yaris, σε σχέδιο του «δικού μας» Σωτήρη Κωβού, έκανε αίσθηση το 1999 με το φουτουριστικό και συμπαγές αμάξωμα, το οποίο εντός του αποκάλυπτε μεγάλους χώρους και ένα κεντρικά τοποθετημένο ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Διόλου τυχαία, η άποψη της Toyota για το πως πρέπει να είναι κατασκευασμένο ένα αυτοκίνητο πόλης τιμήθηκε, τόσο από το κοινό όσο και από τους ειδικούς. Μια μεγάλη εμπορική επιτυχία γεννήθηκε και ταυτόχρονα ή άνετη επικράτηση στο θεσμό «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» το μακρινό 2000.

Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει και έτσι το Yaris συνέχισε στο δρόμο του αρχικού μοντέλου, αμβλύνοντας όμως τις σχεδιαστικές εντάσεις του. Αντίθετα, σε επίπεδο τεχνολογίας, έδειξε το δρόμο όντας το πρώτο υβριδικό μοντέλο της κατηγορίας από το 2011 και μετά, στην τρίτη πλέον γενιά του.

Το νέο Toyota Yaris επανέφερε στην επιφάνεια, στην τέταρτη και υφιστάμενη εκδοχή του, το fun σχεδιαστικό αλλά και οδηγικό χαρακτήρα. Και ενώ η εμπορική επιτυχία δεν εξέλειπε όλα αυτά τα χρόνια, ήρθε πλέον να προστεθεί και η αποδοχή των ειδικών, που για δεύτερη φορά το αναδεικνύουν «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2021.

Όπως έχουμε αναφέρει και κατά το λανσάρισμά του στην ελληνική αγορά, το νέο Toyota Yaris μπορεί πλέον και συνδυάζει δυναμικές επιδόσεις με ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση από ποτέ, την ίδια στιγμή που καταφέρνει να εξασφαλίζει ικανοποίηση τόσο οδηγική, όσο και αισθητική.

Η επικράτηση του στο θεσμό δεν ήταν ωστόσο εύκολη, καθώς Fiat 500 και Cupra Formentor κατάφεραν να συλλέξουν 240 και 239 βαθμούς αντίστοιχα, έναντι 266 του Yaris, από τους 59 δημοσιογράφους που εκπροσωπούν 22 ευρωπαϊκές χώρες.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι στο θεσμό εκπροσωπείται και η Ελλάδα, από τη συνάδελφο Ελένη Ξενάκη που εργάζεται στο περιοδικό αυτοκινήτου 4Τροχοί.

Τα υπόλοιπα μοντέλα που έφτασαν στα 7 της τελικής λίστας επιλογής ήταν τα Volkswagen ID.3 (224 βαθμοί), Skoda Octavia (199 βαθμοί), Land Rover Defender (164 βαθμοί) και Citroen C4 (143 βαθμοί).

Πέρυσι ο νικητής του θεσμού ανήκε στην ίδια κατηγορία με το Toyota Yaris και ήταν το Peugeot 208. Για να μπει ένα μοντέλο στη λίστα των υποψήφιων για τον τίτλο θα πρέπει να έχει παρουσιαστεί τους τελευταίους 12 μήνες, να διατίθεται τουλάχιστον σε πέντε αγορές της Ευρώπης, να είναι νέο μοντέλο και όχι απλώς μια ανανέωση και να παράγεται ετήσια σε περισσότερες από 5.000 μονάδες.

Συγχαρητήρια λοιπόν στο νέο Toyota Yaris και υπενθυμίζουμε ότι στη χώρα μας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2021» κατέκτησε το νέο Renault Captur.

Διαβάστε ακόμα

Τεράστια η ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία – Ξεπούλησαν οι έμποροι

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.