Μενού
  • Α-
  • Α+

Απρόοπτα και θέαμα μέχρι τον τελευταίο γύρο επιφύλασσε το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, στην πίστα του Σίλβερστον. Μία μέρα μετά την παρθενική του pole position, ο Κάρλος Σάινθ πανηγύρισε και την πρώτη του νίκη σε αγώνα της Formula 1. Ο 27χρονος οδηγός της Scuderia Ferrari κατάφερε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, να περάσει τον Σαρλ Λεκλέρ και να δει πρώτος την καρό σημαία.

Στο βάθρο ανέβηκαν μαζί του ο Σέρχιο Πέρεζ της Red Bull Racing και ο Λούις Χάμιλτον της Mercedes-AMG. Ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari περιορίστηκε στην 4η θέση καθώς δεν είχε φρέσκα ελαστικά στο τελευταίο μέρος του αγώνα, ενώ ο περσινός πρωταθλητής και επικεφαλής του φετινού πρωταθλήματος, Μαξ Φερστάπεν, τερμάτισε μόλις 7ος, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του.

Στη βαθμολογία ο Φερστάπεν παραμένει πρώτος με 181 βαθμούς, έναντι 147 του Πέρεζ, 138 του Λεκλέρ και 127 του Σάινθ. Στους κατασκευαστές η Red Bull Racing έχει 328, η Scuderia Ferrari 265 και η Mercedes-AMG 204 βαθμούς. 

Ο αγώνας σημαδεύτηκε από το τρομακτικό ατύχημα του Γκούανγιου Ζου μόλις στον πρώτο γύρο. Το μονοθέσιο του Κινέζου οδηγού της Alfa Romeo συγκρούστηκε με αυτό του Τζορτζ Ράσελ και αφού γύρισε ανάποδα, σύρθηκε μέχρι την αμμοπαγίδα. Εκεί απογειώθηκε, πέρασε πάνω από τον τοίχο των ελαστικών και χτύπησε στον προστατευτικό φράχτη. Ο Ζου μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο της πίστας, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν έχει υποστεί κάποιο σοβαρό τραυματισμό.

https://twitter.com/wtf1official/status/1543609401554124803?ref_src=twsrc^tfw

Αναλυτικά τι έγινε στον αγώνα

Μετά από καθυστέρηση μίας ώρας λόγω του ατυχήματος, ο αγώνας άρχισε ξανά με τον  Σάινθ να παραμένει μπροστά από τον Φερστάπεν. Στο 10ο γύρο όμως, ο Ισπανός έκανε λάθος και έδωσε στον Φερστάπεν την ευκαιρία να περάσει στην κορυφή. 

Στο τέλος του 12ου γύρου ο Φερστάπεν ανέφερε πρόβλημα με κλατάρισμα ελαστικού, με αποτέλεσμα να τον περάσουν οι δύο Ferrari και να μπει στα pit. Επέστρεψε στην πίστα στην 6η θέση, αλλά έκανε συνεχώς παράπονα στην Red Bull Racing για την απόδοση του μονοθεσίου του. Την ίδια ώρα ο Χάμιλτον μείωνε σταθερά την απόσταση από τις δύο Ferrari.

Στον 20ο γύρο ο Σάινθ μπήκε στα pit για ελαστικά σκληρής γόμας, με τον Λεκλέρ πλέον πρώτο και τον Χάμιλτον να πλησιάζει. Όταν στον 26 γύρο ο Λεκλέρ μπήκε στα pit, ο Χάμιλτον πέρασε πρώτος και ο Σάινθ δεύτερος. Στον 31ο γύρο η Ferrari έδωσε εντολή στον Σάινθ να αφήσει τον Λεκλέρ να περάσει δεύτερος, ενώ τρεις γύρους αργότερα το αργό pit stop του Χάμιλτον έδωσε στους δύο οδηγούς της Ferrari την ευκαιρία να τον περάσουν.

Η εγκατάλειψη του Οκόν στον 39ο γύρο, έφερε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Λεκλέρ παρέμεινε στην πίστα, όμως οι Σάινθ και Χάμιλτον μπήκαν στα pit για ελαστικά μαλακής γόμας. Μόλις το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε, ο Σάινθ πέρασε τον Λεκλέρ και ο Πέρεζ τον Χάμιλτον. Ακολούθησαν συναρπαστικές μονομαχίες μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, με τον Σάινθ να πανηγυρίζει την νίκη και τους Πέρεζ-Χάμιλτον να εξασφαλίζουν θέση στο βάθρο.

Το πρωτάθλημα της Formula 1 θα συνεχιστεί χωρίς διακοπή, την επόμενη εβδομάδα (8-10 Ιουλίου) στην Αυστρία.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.