Μενού
  • Α-
  • Α+

Με δύο οδηγούς της στο βάθρο και την πρώτη θέση να ανήκει στο Μαξ Φερστάπεν, η Red Bull κατάφερε να διατηρήσει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά της από την πολυπρωταθλήτρια Mercedes. 

Ο Λιούις Χάμιλτον έφερε τη Mercedes του στη 2η θέση του αγώνα αλλά στο τέλος δεν είχε απαντήσεις στον ταχύτερο Φερστάπεν. 

Συναρπαστικός αγώνας

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαξ Φερστάπεν έφυγε καλά και κράτησε την πρώτη θέση, μπροστά από τους Χάμιλτον και Μπότας Φτάνοντας στην πρώτη στροφή, όμως, έχασε οριακά το φρενάρισμα και βγήκε λίγο εκτός πίστας, δίνοντας στον Χάμιλτον την ευκαιρία να περάσει πρώτος. 

Μετά τον ενθουσιασμό του ξεκινήματος τα πράγματα καταλάγιασαν λίγο και οι υπολογιστές των ομάδων άρχισαν να δουλεύουν υπερωρίες, ετοιμάζοντας τη στρατηγική για το πρώτο pit stop. Η πρώτη ομάδα που έκανε την κίνησή της ήταν η Ferrari, με τον Λεκλέρ να μπαίνει στα pit για να αλλάξει τα μεσαία ελαστικά με ένα σετ σκληρών στον 15ο γύρο. Στους επόμενους γύρους το pit lane έγινε το πιο πολυσύχναστο μέρος της πίστας, με όλους τους οδηγούς που ξεκίνησαν με τη μεσαία γόμα να μπαίνουν για να αλλάξουν ελαστικά.

Όταν η σκόνη από όλον αυτόν τον οργασμό δραστηριότητας κατακάθισε, ήρθε η ώρα να δούμε τους κερδισμένους και τους χαμένους από αυτήν τη διαδικασία. Ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, που μπήκε στα pit ένα γύρο νωρίτερα από τον Χάμιλτον και όταν ο Βρετανός της Mercedes επέστρεψε στην πίστα βρήκε τον Ολλανδό της Red Bull μπροστά του.

Καθώς ο αγώνας πλησίαζε προς το τελευταίο κομμάτι του η Red Bull έκανε την πρώτη κίνηση αυτήν τη φορά, καλώντας τον Φερστάπεν στα pit 20 γύρους πριν από το τέλος, για να αλλάξει τα ταλαιπωρημένα σκληρά ελαστικά του με ένα σετ μεσαίων. Η Mercedes από την άλλη προτίμησε να κρατήσει τους Χάμιλτον και Μπότας στην πίστα, για να προσπαθήσουν να τερματίσουν τον αγώνα με το ίδιο σετ ελαστικών και να κρατηθούν έτσι μπροστά από τον Φερστάπεν.

Στους επόμενους γύρους ο Φερστάπεν έβαλε το κεφάλι κάτω και άρχισε να γράφει πολύ γρήγορους γύρους, κυνηγώντας τις δύο Mercedes. Μπροστά του είχε και τον Πέρεζ, που τον άφησε φυσικά να περάσει χωρίς να τον καθυστερήσει.

Ενώ περιμέναμε τη μεγάλη μάχη, ο Σέρχιο Πέρεζ είχε φτάσει πίσω από τον Μπότας και τον πέρασε για να πάρει την 3η θέση και να ανέβει στο βάθρο για δεύτερο αγώνα στη σειρά. Πιο πίσω οι Aston Martin των Φέτελ και Στρολ μπήκαν στους βαθμούς, ανεβαίνοντας στην 9η και 10η θέση.

Δύο γύρους πριν από το τέλος ο Φερστάπεν έφτασε τον Χάμιλτον κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση και  είδε την καρό σημαία να πέφτει μπροστά του και να παίρνει μια σπουδαία νίκη, που ανήκει κατά το ήμισυ στην αλάνθαστη οδήγησή του και κατά το άλλο μισό στην καταπληκτική στρατηγική της ομάδας του..

 Επόμενος αγώνας είναι το GP Αυστρίας, στην έδρα της Red Bull, σε μία εβδομάδα.

Αποτελέσματα GP Γαλλίας

Image Credit: Red Bull 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.