Για κάθε share φωτογραφίας προϊόντος Χρυσή Ζύμη που πραγματοποιούνταν από το κοινό σε Instagram Stories χρησιμοποιώντας το hashtag #agkalia και tag @xrisizimi, από τις 12 έως και τις 24 Μαΐου, η εταιρεία πρόσφερε 1 κιλό πιτάκια στις προαναφερθείσες δομές. Το κοινό στήριξε έμπρακτα αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία της Χρυσής Ζύμης και συνέβαλε σε αυτό τον σκοπό συγκεντρώνοντας συνολικά 200 Stories στην πλατφόρμα του Instagram.
Με την ολοκλήρωση της ενέργειας, η Χρυσή Ζύμη διπλασίασε το καλό και πρόσφερε συνολικά 4.000 μερίδες στον Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Η Αγκαλιά» και στο «Ελληνικό Παιδικό Χωριό» στο Φίλυρο.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.